November 7, 2010

fall back

Guess what I did w/ my extra hour!?

UPDATE: Great guesses! You guys know me sooooo good. I used the hour to make hairbows after a speedy nuzzle, did some Zumba in my new EYELASH EXTENSIONS while I looked at couches on the computer!

54 comments:

Catherine Agnes said...

nuzzled JJWT?

Lindsay said...

Did some mad Zumba? Since the hour was "extra," it *technically* wasn't the Sabbath. Besides, God wants us to love our bodies so we can look modestly hot at church.

Bridget said...

spend extra time on your eye makeup while getting ready for church?

C-Dub said...

Hopefully let JJWT pamper you by giving you a mani/pedi and read your little fetus a story? He's such a good Daddy to you all.

soccercs said...

You did your hair extra-cute for church?

davidsonlaw said...

Dang Tamn, TLI?!? (like TMI, only apposite.)

Missy W. said...

an extra hour on the treadmill?

The Boob Nazi said...

JJWT and the twins brought you breakfast in bed so you slept in?!

michelle bagley said...

You were writeous and fasted for a whole xtra hour...while being preggo!

MissGirl said...

Hubby better have brought you breakfast in bed. I mean you are growing his baby and looking fab while you do it.

dharvey said...

I imagine that you spent your extra hour getting your Christmas decorations all unpacked and sorted out. Of course, you want to be the first one in the neighborhood/ward to have the lawn display of the plastic angles in their white robes holding candles and singing Christmas carols, while your house lights flash off and on in unison. Love you, XOXO.

Allison Stuart said...

You called evryone and reminded them that they had a extra our to sleep in did'nt you. Man TAMN, your so thotfull that it makes me really take a look at my life and see ways that i could be more good like you.

Your SUCH a roll model.

Elyssium Earth said...

I hope you're tawking about a pedi LOL. Like I know you are hahaha I was thinking realy deeply last nihgt and I had the DEepeSt deepest deepist werid comment to say but I lost it because of my husband is so hot after he showers. hahaha love him. love you. lol . so beautiful. ha. cya. a.

Sara said...

nuzzle?

It's the only good reason to be late for church.

Shim said...

Made cute outfits for the new baby?

Shim said...

Made cute outfits for the new baby?

Laura said...

Nuzzle with JJWT? Ewww....

Cameron said...

idk about you but if we had an extra hour in Arizona like the rest of the world, cuz ya'll're on righteous time, I would def give myself a home pedi cuz this cold weather is making my feet not have an adorb flip-flop tan. how was I sposed to know it got cold in AZ?

Kerstin said...

sleep?

Merri said...

Nuzzle???

Scrap Happy said...

You made a list of things that only you could accomplish if you had just one extra hour.

Dianna said...

Gazed at yourself in the mirror?

Hammy said...

Did you go to church an hour early so you could sit and ponder in the chapel before everyone arrived? You are so spiritual!!

mindy said...

you and jjwt totally nuzzled for an extra hour. tmi.

Laura said...

i don't care :) but I have a feeling you're going to tell me.

John W said...

The horizontal tango?

Mrs. Froh said...

Accepted a calling into nusery.

Wrote a talk for church that you presented the next day.

And all at the same time, bragged to a friend about how cute your kids are.

Hubby is proud.

Ashley Miller said...

Nuzzles?

Mhana said...

Wow, what a tuffie! It wouldn't be nuzzlin, since you're already preggers plus it was Sunday so you weren't going to get luverbuns in the mood to buy you things. I was going to get all hawt for church but it turned out to be stake conference and a BROADCAST so what is the point, its all dark! LOL! I'm betting you staid up late watching a skanky TV show because you had an extra hour then slept in because you had an extra hour and had Glamma come over to take care of the kids first thing in the morning since you need to nurture your unborn baby with a beauty sleep.

christine said...

ran? hair? tan? take super cute pichers of you twinsies?

Whitney said...

Hmmm... put up this blog post? I bet that took an hour.

hiphousegirl said...

Oh gross- don't say nuzzled.

Jewel said...

Made something uber-cute and unique and crafty, I'm sure!

Little Lovables said...

got ur hair did?

slept in?

snuggled?

Gracie said...

Read Proust?

Mom D said...

I'm guessing cents it was 2 am on the Sabbath that you could'nt go to the jim, costco, anthro, cheese cake factory or clean your house. I guess you spent your extra hour nuzzling or on line shopping. Or both. Cents we all know your unresistable 24/7, JJWT woke up and could'nt resist. After gold medal nuzzling you used your fenimine whiles to convince him you needed more fabulous close cents your preggo and all so then you shopped on line. I slepped.

Beth said...

zumba

: ) Paula said...

Did it involve body glitter?

The Ottesens said...

The time doesn't change til 2 am and the spirit goes to bed at 10.

*frownsmile*

Hopefully you were up late reading the confrince issue of Ensign.

Shari said...

That's easy.....an extra hour of spray tanning?

Jensen said...

Oh, Tamn. Are you really gonna make us guess? We know...you were totally diving in between the covers...of your scriptures!

Julia said...

Nuzzle? Scrap book? Sleep? Bask in your TAMN-ness?

Brittmae said...

TAMN -- u probly took some super candid cute pix of your pregger profile (tho you shouldn't have much two show yet, right? gross.) by using your mirror and posted them on Fbook. Or you planned your weekly menu with food storage-locally grown-organic-low-fat-quick-and ethnically diverse food. A gimme.

Meg B said...

Plz tell me you did run the NYC marathon!

Sarah said...

I've bin podring this super-deep Q ALL DAY and I just can't figure it out! Did you spend TWO hours doing your hair? Craft the heck out of a wreathe? Bedazzle something? I used it for SLEEP but I know you are too awesome {aKa: HyPeD uP oN DiEt CoKe} to need to sleep!

debbie said...

You probly went running for the extra hour. You can never be too thin or too rich. I just wish the extra hour were in the afternoon when I could use it, instead of in the middle of the night.

Ru said...

1. Ran a half marathon?

2. Decorated for Christmas?

3. Began Aliviyah and Tridger's Spanish immersion home school classes?

4. Redesign your photog business website?

5. Planned your next cruise?

What, what???

summergibbs said...

Well I mean besides growing a tiny human in your soooooo skinne body....you were prolly doing something real spiritual and stuff. How else are you going to get nomineted for R.S Prez?!

GladysIcanbee said...

I've been twisting my brain around this all day and I've come to a couple of conclusions, first, you maybe created a world, second, you maybe just read your ebffs blogs and passed richus judgment, thirdly, whatever you did, none of us would look as cute doing it.

Garrett said...

Checked your BFF's FB statae.

Sunny said...

I fasted for an extra hour and made lesson-themed hair accessories for all the YW before my pre-church meetings. I also made homemade bread for the sacrament, called all eight of my visiting teachees to remind them it was fast Sunday as well as daylight savings, got Sunday dinner in the crock pot, and visited the elderly/sick. Then I went to church.

It’s amazing what you can do with an extra hour! Hope your day was just as inspirational.

Heather said...

Ha! A friend and I were just discussing eyelash extensions and wondering how long it would take them to end up on your blog! Priceless!

Sarah said...

Umm...wow. That is all. Wow.

~j. said...

You painted a shabby-chic wall turquoise so that you can use it for the background for all the family portriats you take in your at-home photog biz.